preskoči na sadržaj
Vijesti

Medijska kultura u nastavi hrvatskog jezika

Tmuran, vjetorvit i kišovit kraj mjeseca listopada. Popodnevna smjena u školi. Potrebno nam je buđenje i osvježnje. I stiglo nam je, u obliku proizvoda za koji se kaže da je „prava američka stvar”, da nam donosi „trenutak za osvježenje”. Riječ je o proizvodu koji se krije iz bijelih slova na crvenoj podlozi. Riječ je, dakako, o Coca-Coli.

 


Učenici 8. a i 8. b razreda na nastavi hrvatskog jezika nisu uživali u smeđem gaziranom napitku, nego su raspravljali o reklami Coca-Cole, a potom i reklamama općenito. Kome su namijenjene? Koje informacije trebaju sadržavati? Koliko trebaju trajati? Što ih čini zanimljivima, privlačnima potencijalnim kupcima? Ovo su samo neka pitanja o kojima su rapravljali.

Učenici su se potom upustili u projekt izrade vlastite reklame. Imali su zadane propozicije u vidu trajanja reklame i formata, dok je ideja o proizvodu te sadržaj reklame bio slobodan. Radili su u paru, a najbolje od najboljih možete pogledati u nastavku.

 

Reklame su napravili sljedeći učenici.

Tea Antočić i Emma Horvat iz 8. a - Renault Captur

Una Samek i Lori Poljanek iz 8. a - Perskindol

Lana Župan i Antea Puljak iz 8. a - Pseća sreća

Vito Terović i Fran Brtan iz 8. a - Anti Rage Controller

Leona Ozimin Ptiček i Tara Bjegović iz 8. b - Kišobran

Leonarda Sraka i Maša Peraić Lasić iz 8. b - Čarobna knjiga

Dora Soldo i Nola Tomašek iz 8. b - Uff



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Tomislav Cvitković   datum: 15. 12. 2021.

 


Kalendar
« Lipanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


 

 


Školska kuhinja

Raspored prehrane za mjesec: LIPANJ

 

Priloženi dokumenti:
Jelovnik lipanj (3).odt


Tražilica

Školske novine

Poveznice

 

 





preskoči na navigaciju