Medijska kultura u nastavi hrvatskog jezika
Tmuran, vjetorvit i kišovit kraj mjeseca listopada. Popodnevna smjena u školi. Potrebno nam je buđenje i osvježnje. I stiglo nam je, u obliku proizvoda za koji se kaže da je „prava američka stvar”, da nam donosi „trenutak za osvježenje”. Riječ je o proizvodu koji se krije iz bijelih slova na crvenoj podlozi. Riječ je, dakako, o Coca-Coli.
Učenici 8. a i 8. b razreda na nastavi hrvatskog jezika nisu uživali u smeđem gaziranom napitku, nego su raspravljali o reklami Coca-Cole, a potom i reklamama općenito. Kome su namijenjene? Koje informacije trebaju sadržavati? Koliko trebaju trajati? Što ih čini zanimljivima, privlačnima potencijalnim kupcima? Ovo su samo neka pitanja o kojima su rapravljali.
Učenici su se potom upustili u projekt izrade vlastite reklame. Imali su zadane propozicije u vidu trajanja reklame i formata, dok je ideja o proizvodu te sadržaj reklame bio slobodan. Radili su u paru, a najbolje od najboljih možete pogledati u nastavku.
Reklame su napravili sljedeći učenici.
Tea Antočić i Emma Horvat iz 8. a - Renault Captur
Una Samek i Lori Poljanek iz 8. a - Perskindol
Lana Župan i Antea Puljak iz 8. a - Pseća sreća
Vito Terović i Fran Brtan iz 8. a - Anti Rage Controller
Leona Ozimin Ptiček i Tara Bjegović iz 8. b - Kišobran
Leonarda Sraka i Maša Peraić Lasić iz 8. b - Čarobna knjiga
Dora Soldo i Nola Tomašek iz 8. b - Uff
« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
MEŠTRI 2024.!
MEŠTRI 2023.!
MEŠTRI 2022.!
Naši Meštri najbolji školski list u Hrvatskoj 2021.!
MEŠTRI 2019.
UDŽBENICI
Obavijest o nabavi besplatnih radnih materijala šk. god. 2025./26.
Popis udžbenika šk. god. 2024./25.
Odluka o odabiru udžbenika i drugih obrazovnih materijala u šk. god. 2023./24.
Odluka o odabiru udžbenika i drugih obrazovnih materijala s prilagodbom za šk. god. 2023./24.